*5*

2009-01-31 / 12:59:29

Godmorgon!


Just nu så väntar jag på att Emelie ska vakna, för då ska jag byta kläder på hon, byta blöja och sedan ge henne mat. För vi ska gå och hälsa på Jaqq och hennes mamma. 
Då får ju Aije sova ifred :P
Kan inte stanna nå länge, för jag hade lovat aije att han skulle få frukost på sängen idag ;P

Sen ikväll så ska vi på Balders och äta middag, och efter det så blire att fara på Hemmakväll och lämna igen filmerna vi hade hyrt.
Det blir säkert att hyra nya.
Jag vill då det, för jag tror ju knappast att det är nått bra på tv ikväll.

Jag kan ju säga att det tog väldigt lång tid att få Emelie att sova igår, hon somna strax efter 2 inatt... Snacka om att jag va trött, för Aije va ju tvungen att jobba, så nu ligger han så skönt och sover ;P



Bloggar mer senare ikväll!

Åsikter!
Postat av: Jaqq

Hehe, denna dagen blev kanske inte riktigt såhär. hehe :P

Kommenterat - 2009-01-31 / 17:29:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: