*2*

2009-01-28 / 03:21:20
Äntligen har Emelie somnat, det tog ju bara 6-7 timmar.
igår blev Emelie 3 veckor, hon börjar bli en stor tjej nu.
När vi va på bvc förra veckan så va hon 53,2cm och vägde 3860g.
Och vi ska på bvc imorgon, undra hur mkt hon väger nu och hur lång hon är?


Tagga inför mammaträffen idag, den börjar om ett par timmar.
Imorgon ska vi ha en salladslunch på träffen, det ska bli roligt.
Men jag hoppas att Emelie sover länge, så jag hinner äta innan hon vaknar, hon brukar vara duktig på att vakna då jag ska äta.
Hade tänkt höra med Aije om vi kan gå på stan ett tag efter att jag har varit klar på mammaträffen.
 Skulle behöva fara på Af och höra hur jag ska göra med allt.
Sedan så skulle jag vilja gå in på lilla mirakel och se vad dom har för roligt, dom har rea nu och det är sista veckan, Emelie skulle behöva fler strumpor.
Och jag skulle gärna vilja köpa nå kläder åt mig själv oxå, dom har ju fina kläder på Gina tricot.
Ska kolla på nätet och se om jag hittar nått som faller mig för smaken.
Funderar oxå på att börja träna.
Då kan jag följa med mamma när hon ska fara och träna, hon tränar på Simhallen. /P
etra
<3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: