*1*

2009-01-27 / 20:12:52

Va och hyrde film på hemmakväll igår, så när man kom hem så satt jag och aije och  kollade på filmerna.
Emelie låg och sov så skönt, men till slut så vaknade hon och va vaken väldig länge och ville verkligen inte sova.
Klockan va nästan 1 innan hon somna.
Sen så somnade jag i fotöljen och vaknade till halv 7 imorse.
Sedan så blev man väckt av hyresvärden vid halv 9, för att han skulle borra inne på toan och i hallen.
Sen nu på eftermiddagen så for jag,aije och Emelie och storhandlade på ica maxi.
Emelie va så duktig som sov hela tiden och hon sover fortfarande, men jag hör att hon håller på att vakna nu och vill ha MAT!!! :P

Imorgon ska jag och Emelie på mammaträff på Hedlundakyrkan.
Så jag ska möta en annan Emelie och hennes dotter Tuvalie på stan, så ska vi följas till Hedlundakyrkan.
Det ska bli riktigt roligt!
Jag älskar min underbara dotter <3

ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT <3

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: