*109*

2010-03-18 / 10:27:43
Nu har jag inte skrivit här på ett tag så jag hade tänkt att passa på nu och skriva medans Emelie ligger och sover..

Hmm vad har hänt sen jag skrev sist?

Det går bara bättre och bättre för Emelie på dagis.
Sen förra fredagen så for jag och Angie till Övik för att bada på paradisbadet med Isak och Johan!
Vi hade det superkul :), det måste vi göra om tycker iaf jag ;D..
Och nu på fredag så fyller min Pappa 49, Isak 20 och min Kusin Terese 19.
Så på lördag ska jag och Emelie på kalas hos min kusin då.
Sedan den 27 mars så kommer min älskade kusin hit till mig och ska stanna här i några dagar :)..

Men just nu så är jag och Emelie småförkylda så jag hoppas att vi har blivit bättre innan lördag iaf..

Åsikter!
Postat av: Carro - Halies mamma

Vore roligt om vi kunde ses nån dag, har frågat många gånger nu. Du får väl säga till om du vill. Kram

Kommenterat - 2010-03-18 / 21:51:07  | URL - http://carrosjolund.blogg.se/cdolcee
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: