*111*

2010-03-21 / 12:52:54
Igår så va vi på kalas hos min kusin, vi hade det väldigt trevligt..
Sedan så for vi hem och gjorde iordning tacos, för att aije, kim och hans tjej elin åt hos oss igår.
Kim och Elin stannade kvar en stund och såg New moon med mig, sedan kom min kusin Terese och hennes kille Jimmy och umgicks med mig..

Och idag så for jag, Emelie, Terese och Jimmy på barnloppis på Nolia..
Jag hittade en tröja till Emelie och Jimmy hittade ett par PoP byxor för 90kr helt oanvända och sedan en badrock som också va oanvänd..

Så vi fyndade iaf lite grann..

Sedan så vi se vad resten av dagen bjuder på :)

Åsikter!
Postat av: Carolin

Jag behöver bara din e-mail adress så ska du få Voddler! :)

Kommenterat - 2010-04-15 / 19:02:21  | URL - http://carolinm.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: