1 April

2011-04-01 / 22:25:11
Jaha vad har man gjort idag då?


Har plockat undan lite här hemma, sedan efter Emelie hade ätit lunch då for vi alla 3 in till stan.
Släppte av Sebbe på stan sedan for vi till Emelies pappa för att jag skulle hämta Emelies baddräkt.
Sedan for vi till Mormor (min mamma) på hennes jobb, så då vart Emelie glad över att få träffa mommo som säger.

Efter det så åkte vi och tanka upp bilen, sedan for jag och Emelie och handlade på Ica Kvantum.
Efter det så bar det av hemmåt.

När man väl kom hem så började man med maten.
Det blev ytterfilé men pommes.

Emelie ligger och sover så sött i sin säng, händer ju en massa roligt imorgon! :D


Imorgon bär det av till Holmsund för att fara och bada på Storsjöhallen med Frida och Freja :)
Emelie har pratat om det hela dagen..

På kvällen ska vi grilla hemma hos Fredrik och Frida och lilla Freja :)
Ska bli superkul att få äta grillad mat..

Det var allt jag hade att skriva, får skriva mer imorgon kväll då kan jag berätta hur kul det var på badet..

Tjing!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: