11 April (kväll)

2011-04-11 / 22:31:22
Vart inget jobb för mig idag.

Och imorgon blir det att åka in till stan, ska hälsa på en kompis på sjukan..
Sedan om hon ligger på uppvaket då jag kommer.
Då blir det att åka till Maxi och köpa blöjor till Emelie.

Sedan efter det blir det att åka till Västerslätt och lämna in Sebbes bil.
Efter det så åker vi till Vännäs igen och bara tar det lugnt tills Emelie kommer hem.
Hennes pappa skulle hämta henne på dagis imorgon..

Jag klagar inte, då kan jag hålla på med något annat tills hon kommer hem..
Men jag funderar på att gå ner i källaren till förrådet och leta reda på mina crocs så jag slipper bli smutsig om mina sockar då jag jobbar.

För på Onsdag, Torsdag och Fredag så jobbar jag
Onsdag 9.15-15.00
Torsdag 9.15-15.45
Fredag 9.15-15.45

Så det kommer bli bra med pengar nästa månad :P..

Ja vad ska jag mer skriva?

Emelie växer så att det knakar och hennes språk utveckling är väldigt bra..
Man förstår henne hur bra som helst.
Dom säger att hon är väldigt snabb i utvecklingen på tal och räkna (hon kan räkna upp till 20).
Sedan är knopp pussel alldeles för lätt för henne så hon får pussla med dom svårare pusslerna.

Och det är ju roligt att höra hur duktig min dotter är.
Och nått hon har börjat med nydligen är att hon säger till mig:  Mamma jag sitta toan. Måste Kissa.
Och självklart följer jag med henne till toan och hon sliter av sig kläderna och tar bort blöjan sedan så får jag lyfta upp henne till toan, sedan sitter hon där tills hon säger till mig: Mamma jag färdig.
Så då är det bara att lyfta ner henne och hon springer in på sitt rum och hämtar en blöja och tar på sig den och även kläderna.
Efter det ska hon alltid se på film (nicke nyfiken).

Det var allt jag hade att säga.
Men jag skriver mer imorgon


Emelie och mormor plockar äpplen i trädet sensommaren -09


Tjing!
Åsikter!
Postat av: Sara

Tack, ja vi får se på ultraljudet om vi får en melvin eller en Mina =)

Kommenterat - 2011-04-14 / 15:07:42  | URL - http://blogg.vk.se/sara&ante
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: