16 April

2011-04-16 / 20:53:19
Jahapp vad har man gjort idag då?

Vid halv 2 så åkte jag, Emelie och Sebbes kusiner in till stan, dom skulle till sin pappa och hälsa på.
Så efter att jag hade släppt av dom så for jag och Emelie till Babyproffsen och lämnade in barnvagnen.
För självklart så har den gått sönder.

Så den får jag tillbaka någon dag till veckan.
Efter att vi hade lämnat in vagn så for vi till morfar (min pappa) och plockade upp honom, sedan så for vi på affären och handla lite och efter det så for vi tillbaka till honom och fick middag där, det vart choritzo korv med mos.

Sedan efter vi hade vilat maten så for vi hemåt och nu sitter man här framför dumburken..
Men det blir att titta på tv snart :P

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: