17 April

2011-04-17 / 23:10:06
Hej

Idag har jag tvättat och donat på lite här hemma.
Sedan vid 2 tiden så for jag och Emelie till Sebbes mamma, men dom va inte hemma så vi stannade kvar tills dom kom..
Vi behövde inte vänta så länge.
Vi var kvar där tills klockan va 4 då bar det av hemmåt och börja med middagen.

Det blev fläskfilé m pommes och bea såklart :)

Efter maten så fick Emelie bada och sebbe passa henne medans jag gick ner i tvättstugan och tog hand om tvätten..

Emelie har varit på ganska bra humör idag även fast hon inte har sovit så mycket.

Men efter badet och lite tv tittande så somnade hon i sin lilla fåtölj.
Då gick jag in på hennes rum och bäddade så det var klart innan jag bar in henne..

Ikväll har man sett på BigB men jag vet inte om Annie var den rätta att åka ut..
Hade varit bättre om Madde hade åkt, stör mig lite på henne!

Aja imorgon SKA jag byta däck på bilen..

Nä nu blir det att sussa. Godnatt!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: