24 April

2011-04-24 / 10:55:46
Ja det är snart 1 vecka sen jag skrev sist..

Jag och Emelie har varit sjuka nästa hela veckan..
Och det var väldigt drygt, jag va sjukt trött i hela kroppen.

Och i fredags så åkte Emelie till sin far i fredags, så jag kommer bara att ta det lugnt i helgen.

Igår så va jag och Sebbe på påsklunch hemma hos Sebbes mamma m fam..
Supergott!
Jag vann även i pickartävlingen :)

Idag blir det att tvätta bilen och polera upp den, det ska bli kul att se hur fin den kommer att bli..

Sedan ska man bara mysa me Sebbe och äta ute, får väl se vart man far och äter..


Mamma saknar dig hjärtat! <3
Men du kommer ju hem till mig imorgon, och jag längtar ihjäl mig!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: