25 April

2011-04-25 / 15:31:54
Skönt att man fick sova till halv 11 idag

Klockan 11 började min tvätt tid så jag gick ner strax före 11 och började med tvätten och den är snart klar.
Så jag ska snart ner igen och hänga upp det sista och sedan ska jag bege mig iväg och slänga lite skräp..

Jag har även dammsugat lägenheten, men det är långt ifrån klar.
Men jag ska försöka och hinna göra så mycket som möjligt innan Emelie kommer hem ikväll :)

Jag längtar som tusan efter henne.
Ska pussa på henne jätte mycket då hon kommer.

Såg på BigB igår kväll och jag tyckte att det var fel person som åkte ut..
Jag hade hellre velat ha ut Madde, för att hon är så himla dryg!!!

Hon tror ju att hon är vän med alla, när det är ingen jävel i huset som tycker om henne..

Nä nu måste jag sluta, ska ner och fortsätta med tvätten..

Byebye!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: