27 April

2011-04-27 / 00:44:24
Jaha vad har man gjort idag då?

Började med att jag ställde alarm på mobilen igårnatt att jag skulle stiga upp halv 7 imorse.
Men jag måste ha tryckt av i sömnen.
Så jag vakna av mig själv halv 8 så då var det bara att stiga upp, och gå till Emelies rum och väcka henne.
Hon vart inte så glad över att jag väckte henne.
Så när hon vaknade till ordentligt så fick hon frukost, sedan var det bara att byta blöja, ta på kläder, ta på ytterkläder, sedan bar det av till dagis.

Efter att man hade lämnat av Emelie på dagis, så hann man vara hemma en liten stund.
Jag och Sebbe for in till stan, först till Lassa, sedan hem till goa Elle och hämta upp Emelies cykelhjälm som Nova fick låna förra sommaren.
Och efter det så for vi till Babyproffsen och hämta sulkyn :), något glad är man att man har fått tillbaka sin vagn.
Och självklart vart man hungrig på kuppen så jag bjöd Sebbe på donkan mat :).. Otroligt gott var det.

Efter det så bar det tillbaka mot Vännäs, tyckte att jag kunde hämta Emelie 1 timme tidigare, men hon låg och sov fortfarande då vi kom dit, men en ur dagispersonalen gick och väckte upp henne, hon vart glad då hon såg mig och Sebbe stå där :)..

När vi kom innanför dörren så ville Emelie att vi skulle se på film, och självklart så fick hon det, det blev Nicke Nyfiken och Långben.

Till middag blev det min goda spagetti och köttfärssås, snacka om att Emelie tyckte om det, hon åt 2 portioner.

Efter att vi hade ätit så blev det att duscha av Emelie för hon var lite orange på vissa ställen.
Sedan så for jag och Emelie in till stan, Emelie fick umgås med sin morfar i 3 timmar.

För jag, min mamma och min kompis Sandra va på folkets hus på ersboda..
Sebbes mamma hade bjudit oss dit, det var väldigt trevligt att titta på allt som fanns där.
Dom hade även kaffe och bulle och det satt väldigt gott i kistan.

Dom lottade ut en massa saker.

Och självklart så ska Sandra gå och vinna.
Hon hade nr 178 och jag hade 175..
Snacka om att man vart lite sur att dom sa fel nr, men jag är glad över att Sandra vann.
Hon valde 4st påslakan set. SKITFINA!!

Nu sitter man här hemma och ser på CSI NY..

Nä nu ska jag fortsätta att se på detta och snart börjar ju reprisen på BB som jag missa.

Fyfan nu har man skrivit väääääldigt lååångt..
Hoppas att ni orkar läsa allt detta nu då.

Godnatt! byebye
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: