3 April

2011-04-03 / 21:58:40
Igår så va jag, Emelie, Frida och Freja i holmsund på Storsjöhallen :)!
Super trevligt hade vi det.

Vi kom dit strax efter 12, sedan så for vi hem vid 3 tiden.

Va tvungen att svänga förbi hos mamma innan vi åkte till vännäs.
Skulle hämta upp extra nyckeln, för mamma åkte bort idag så.

Sedan då vi kom till vännäs så for vi hem till mig och hämta upp lite kött och potatis för vi grillade igår. Oh fyfan vad jag älskar grillat.


Idag så for jag och Emelie in till stan, plockade upp pappa och for till Hippo för det har varit tävlingar hela helgen.
Så då när vi kom dit så gick vi och tittade på hästarna.
Emelie blev hungrig så då gick vi upp till caféterian och köpte en kyckling/curry macka :D MUMS!

Och jag fick även träffa min kusin från boden som jag aldrig har träffat förut.
Så det var kul att träffa henne.

Efter 12 så åkte vi till Travet för det var loppis där idag.
Så man hittade sig några fynd där.
2 böcker och en prylpåse till Emelie.
Ska ta kort på henne så ska ni få se vad hon använder den där prylpåsen till.
Ser ganska kul ut då hon har den på huvudet.

När vi var klara på travet så åkte vi till Umedalen för att lämna av pappa.
Men han skulle in på matbiten först för att handla lite.
När han kom ut igen så tog vi en sväng med bilen så att den skulle få kylas av lite.
För bilen hade gått varm medans han va inne på affären.

Så då passera vi utanför hos Pernilla, Isabelle och Marcus..
Och sån tur vi hade.
Pernilla va ute då vi kom så då svängde vi in där, så fick man se på deras fina hus.
Snacka om att man vart avis!!! :P

Efter det så körde vi hem pappa och åkte sedan hem till Vännäs.

Efter 18 så åkte jag och Emelie till Sebbes mamma och hälsade på där och hade det super trevligt.

Så nu har jag berättat om vad som har hänt under dagen och går dagen.
Nu ska jag fortsätta se BB!

Ni får ha det så bra alla blogg läsare!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: