5 April

2011-04-05 / 22:59:28
Jaha vad har man gjort idag då?

Imorse så körde jag Emelie till dagis, sedan så sov jag en stund då jag kom hem igen..
Vid 11 så for jag till AF och pratade med dom där.
Efter det så for jag hem och såg på film (Kommisarie Späck)

Då filmen va klar så tog jag en promenad och hämta Emelie och for efter ett tag till Sebbes mamma och drack kaffe och pratade med henne.

Vi åt även middag där. korvstroganoff och makaroner blev det.

Sedan då man kom så satt man och slappa i soffan tills Emelie skulle lägga sig.

Men hon har kommit i trorsåldern så hon vägrar att lyssna på mig.
Hon vägrade att gå i säng, så det tog över 1 timme innan hon somna.

Men nu har hon sovit i över 1 timme, och det blir sängen för mig oxå alldeles strax.. För det blir nog att jobba imorgon..

Hare gött så höres vi imorgon!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: