7 April

2011-04-07 / 22:31:28
Glömde att berätta igår att det var min och Sebbes halvårs dag tillsammans igår.

Sen igår kväll var en mindre rolig grej..

Emelie vakna strax efter 22, då kom hon till mig och la sig på mig i soffan och spydde rakt på mig.
Så Ikea resan blev inställd.
Jag som hade sett fram emot det.

Men Emelie spydde sista gången imorse vid 6 tiden sen dess har hon fått behålla vätskan
Och hon fick även behålla middagen.

Så jag tror inte att det var någon magsjuka.

Så imorgon blir det att köra henne in till stan för att hon ska få tillbringa sin helg hos sin pappa.

Så jag ska passa på att tvätta ihelgen, sedan så hade jag även tänkt baka bullar och chokladbollar.

Annars idag så har vi bara tagit det lugnt, sett på en massa barnfilmer.
Så nu ligger hon och sussar så söt i sin säng. 

Det var allt för mig iaf.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: