9 April

2011-04-09 / 15:49:51
Jaha igår så for jag och Emelie in till stan och hälsade på min mamma (emelies mormor)
Sedan efter det så for vi till strömpilen och shoppa lite kläder åt Emelie.
Emelie blev helnöjd då hon fick en Hello Kitty keps utav mig.

Hon skulle verkligen ha den.
Efter att vi hade varit på strömpilen så skulle Emelie till sin pappa.
Så hon är där nu ihelgen.

Sedan så for man tillbaka till vännäs.
Så fort man kom hem så fick man ställa sig och göra mat.

Sen efter att man hade ätit så for jag till Sebbes mamma m fam.
Och va där till typ 10.
Vart så trött att man for hem och la sig i soffan en stund.
Men jag frös så mycket så jag ställde mig i en varm dusch och det kan jag lova va riktigt skönt..

Och idag fick jag sovmorgon till 11 :), snacka om det var skönt..
jag har även försökt baka bullar men det gick skit.
Så jag la av bakandet.

Ikväll vet jag inte vad som händer.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: