*32*

2009-04-04 / 12:11:11
I söndags så döptes Emelie i stadskyrkan!
Så nu heter hon Emelie Alva Anette Andersson..
Jag vill tacka till alla som kom dit, det betydde väldigt mycket för mig..
När dopcermonin var klar då bar det av till församlingsgården vid minerva skolan, för att vi skulle äta smörgåstårta och dricka kaffe!

I ondsdags så va Jag och Emelie på mammaträff på hedlundakyrkan ;P..
Gick med jessica & tanya och emmeli & tuvalie till Hedlunda..
Sen när jag skulle hem så gick jag med jessica ner till stan, sen gick vi en snabbis på stan..
sedan så åkte jag med bussen hem :)..

I torsdags så följde jag och emelie med jaqq för hon skulle jobba hos småbarnen :P
då när hon hade jobbat klart då tog vi bussen till konsum och handlade lite, sedan så gick vi hem till mig och såg på tv och tittade lite på film och åt popcorn ;D..

Igår (fredag) så for jag,aije och emelie ut med bilen, skulle på dressman och byta strl på t-shirtarna, sedan så for vi på plantagen och köpte hem lite blommor..
Sedan kom Jaqq och hennes syskonbarn Simon!

Idag blir det att fara på ica maxi och handla lite, och sedan kommer väl jaqq och simon och hälsar på om inte jag och emelie far hem till dom ;P

/Petra
Åsikter!
Postat av: Nettan

(snyft) jag som ville vara med och så bor man över 100 mil ifrån:(

Kommenterat - 2010-05-01 / 15:21:53
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: