1 September

2012-09-01 / 22:55:38

God kväll! Har sovit i stan sen i torsdags.
Så i torsdags så for vi och hämtade lite saker som jag hade köpt, sen vid 18 så for jag och Emelie till Annelie för att fira henne, det var hennes födelsedag, efter att vi hade varit där så for vi hem till mamma/mormor och la och sov.
Sen på fredag så for jag och Emelie till Leos med Tina och hennes ungar, sen for jag och Emelie och åt på Great eastern, sedan var det bara att snabba oss till travbanan för att se på Sanna-Karin som kom 3:a! Sedan blev det att fara hem till mamma och sova, och idag va jag,Emelie, Annelie och Jessika på barnloppisen på Nolia, galet mkt folk. Men jag hittade ett par gummistövlar, en fin klänning och en bilbarnstol. Så nu sitter inte Emelie baklänges. Det var allt jag hade att skriva, men vi höres! Godnatt!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: