21 Maj

2012-05-21 / 14:50:00
Ja nu var det ett tag sen man skrev.
I helgen har jag inte gjort så himla mycket.
I fredags så var vi i selet och kolla på koutsläpp och åt en massa glass och det tyckte ju självklart Emelie om.
Sen i lördags så fick Emelie sova hos sin pappa medan jag for in till stan och åt tacos med Mari och kollade på skräckfilmer.
Sen for vi på en liten roadtrip utanför ume och inne i umeå.
Sedan på söndag morgon så låg jag och mari och garva i sängen hennes.
Så morgonen startade bra.
Fick sedan åka till Vännäsby för att hämta Emelie, och efter att jag har hämtat henne så for vi hem och efter en liten stund så kom det en person som skulle köpa Emelies hokus pokus stol som jag hade lagt ut på Blocket.
Efter middagen så for jag och Emelie och hämtade Nadja, for då till Konsum och handlade lite.
Emelie fick gå och lägga sig sedan så satt jag och Nadja och vänta på att BB skulle börja.
Jag är glad över att Camilla och Rodney åkte ut, för jag hoppas ju på att Lars vinner.
Idag är jag hemma för att min pollen allergi är så stark så det täpper igen i näsan och så fort som jag ställer mig upp så släpper det, men då rinner det en massa snor ist.
Och det är ju inte så himla trevligt :P..
Men jag hoppas på att jag kan komma tillbaka på Onsdag och få träffa alla barnen igen för då är det nästan 2 veckor sen jag va ditt sist.
För Emelie har ju haft vattkoppor.
Så nu har hon iaf gjort bort det. Så det är ju jag nöjd över.
Aja ni får ha det så bra, så ska jag fixa och dona här hemma!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: