21 April

2012-04-21 / 10:10:38
Hej! nu var det ett tag sen man skrev här, men jag har inte riktigt haft tid till att skriva här i bloggen.. Jobbar ju hela dagar och sedan vill jag ju spendera resten av tiden med Emelie. Nu kan jag berätta lite. Igår så for jag och Emelie in till stan, Hade tid för makeuprådgivning och det var hur kul som helst. Ska självklart be om ett presentkort där då jag fyller år. Sen så for vi vidare till Jennika och Danne, fick även hålla och sniffa på deras lilla bebis. Hon är underbart söt. Fick även byta blöja på henne :P. Sen efter det så var det meningen att jag,emelie,sandra och izza skulle äta middag på eurasia, men dom hade fullbokat så att vi var tvungna att fara på Great Eastern och det var go mat, men det har dom ju alltid.. Efter det så for jag och emelie och hälsade på hos Mari. Vi kom hem vid strax efter 22 igår. Idag ska vi in till stan igen, men jag ska vara med Sandra. Emelie har blivit bjuden på kalas hos hennes kompis som blir 2 år. GRATTIS! Så då ska hon och aije dit. Imorgon blir det att städa, hade tänkt att tvätta oxå, men det fanns inga tider :(
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: