*35*

2009-04-22 / 09:47:05
Igår så for man ner på stan en stund, skulle in på Telia för att dom skulle kunna fixa min mobil!
Jag kan inte ta emot mms eller skicka...
Blir så arg!!
Först gick man in på telia, men dom kunde inte göra nått, dom skicka mig till the phonehouse.
När man väl kom dit så vart man tvungen att stå i kö och vänta i flera minuter, till sist var det min tur..
Och dom kunde ju inte heller hjälpa mig, dom tyckte att jag skulle gå tillbaka till Telia.

Jag hatar verkligen sånt, att man blir skickad hit och dit...

Sedan gick vi in på Hallberg´s för att vi skulle fixa till Aijes armband, men när det kostar 225kr för att korta ett armband då får det faktiskt vara..
Efter det så gick vi på MEKKA och fikade, det vart väldigt fint där efter dom hade byggt om där inne :)
Köpte även en filt till Emelie ifrån lilla mirakel.

For även på barnens hus och hämtade ut fjärrkontrollen till sängmobilen, när de va klart for vi till coop och framkallade lite bilder som jag har på mobilen.
Så jag lär få bilderna på fredag eller på lördag!
Glömde att skriva att sedan på kvällen så for jag och emelie och hälsade på hos jaqq och hennes mamma :)

Imorgon ska jag och Emelie hem till Pernilla och Isabelle.
Vart bjuden både på Lunch och fika :)
Det ska verkligen bli roligt att få träffa dom igen, det var ju så länge sen sist!
Har saknat dig grymt mkt gumman!!!


/Petra
Åsikter!
Postat av: Jaqq

du var och hälsade på mig ;P

Kommenterat - 2009-04-22 / 23:16:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: