*37*

2009-04-28 / 22:39:43
Vaknade 9 idag och låg och myste med Emelie i sängen, sedan då vi hade myst klart så gick vi in i vardagsrummet och satt och kollade på tv!
Fick i mig lite nudlar till lunch sedan så tog vi bussen ner till stan som gick 12.02, men då fick vi vänta på Pernilla och hennes dotter Isabelle, nere på stan, för Pernilla hade glömt bort att bussarna går sommartid nu :P
Sedan då gick vi runt på lite affärer, Träffade på Mia och hennes söta son Rasmus!
Vi gick in på HM och skulle se om man hittade nått och såklart så gjorde vi de ;)...

Efter ett tag så va Mia och Rasmus tvungna att gå, tråkigt!
Men jag och Pernilla hade lika roligt/trevligt iaf!
Gick in på Lilla mirakel för att Emelie skulle ha mat!
Sedan då hon hade fått mat så vägrade hon att sova, även fast hon hade rapat och allt..
Hon var riktigt trött, och det kan jag förstå.
För hon sov bara 10 min innan vi skulle åka ner med bussen till stan..
Tillslut så bestämde vi oss bara för att gå, man hann bara ut ur affären så sov min lilla skrutt :P
 Jag och Pernilla gick allvarligt in på alla affärer som finns i stan, känns det som ;D..
Var meningen att man skulle hitta nått till sig själv, men det blev mest kläder till Emelie ist
vid halv 5 så gick vi på starz och åt middag tsm, jag åt en paj med fetaost och oliver..
Den var väldigt god!

Jag tog bussen hem som gick 18.00 och så fort man kom till ytterdörren så vaknade lillskruttan!
Men då hade hon sovit länge, så duktig hon är!!! LOVE YOU MY BABY!

Det som vart köpt idag åt Emelie:
- 3 par plyshbyxor på Lindex
- 1 brun klänning på Lindex
- 1 par sockar på Lindex
    - 6 par sockar på H&M

Till mig själv blev det:
- 3 par tröjor på H&M

Sedan så köpte jag en fotoram på Gallerix och en nyckelring som det står Emelie på!
Träffade även på Elin och Paulina dom va ute med sina små gullisar Isak och Hugo.
Så har min dag sett ut idag...

Ojoj vad jag har skrivit mkt nu, har verkligen skrivit av mig nu!

Nästa månad blir det shopping med Pernilla igen! TAGGA!!!!


Älskar mina små gummor! <3333
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: