*75*

2009-08-10 / 09:00:19
Fy skäms på mig nu har jag inte skrivit på länge, typ 1 vecka sedan..
har hänt mycket sen dess..

- Pluggat inför teoriprovet
- Gjort teoriprov
- Varit på Nolia
- Varit med Emelie på Bvc

Igår va jag, Emelie och min pappa på Nolia köpte en ångmopp, Magic bullet, och en annan ångmaskin, ett par leggings till mig och ett par till Emelie med en liten kjol på svart med vita prickar och ett halsband.
Sedan så fick Emelie en cykelhjälm av gruffman.
helt gratis!
Men det var bara för att min pappa hade hjälpt honom så mycket för flera år sen.
Jag och Pappa ska även fara och hälsa på Robinson-Björn nån dag nu snart, då skulle jag få rida på hans hästar :)
Och pappa skulle köpa mig en hatt då också.
Och såklart ska Emelie få följa med!

När vi va på Bvc i torsdags så kollade dom hörseln på henne..
Hon hade väldigt bra hörsel.
66,4 lång och väger 7400g :) stora damen!

Idag blir det att fara till holmsund och hämta några garderober hos min farbror.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: