*18*

2009-02-14 / 02:49:32
Idag har man gjort ganska mkt!
Pappa kom och hämtade mig, emelie och aije.
sedan så for vi till banken, och sedan till mamma och drack lite kaffe.
Emelie blev hungrig så hon fick oxå mat innan vi for vidare.
Ska köpa en present till Mamma.
Men kan ej hitta det hon vill ha.

For sedan ner på stan och skulle se om man hittade nått där, men det gjorde jag inte.
Eller det blev en klänning och ett par byxor till Emelie.
Sedan så fixade jag Aijes överraskning.
När man kom hem så vart det middag och Emelie vaknade.
Aije blev så glad över det han fick av mig :P
Han förtjänade den presenten!

Och nu på kvällen så har jag varit med Jacqueline,Jennika, Anna och Emelie fick följa med såklart.
Vi har varit hos Annas föräldrar satt bara och pratade.
Vart ingen film, som vi egentligen skulle se!

Nä om man kanske ska ta och sova...

God Natt!

/P
etra
Åsikter!
Postat av: Emmeli

Hehe man kommer alltid hem med kläder till dom små även fast det var till sig själv man skulle ha ;)

Kommenterat - 2009-02-14 / 22:38:36  | URL - http://emmelih.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: