*24*

2009-02-28 / 16:37:04
Har totalt glömt bort att blogga...
Men det är väl därför att jag har inte haft tid och skriva..

Hmm!
I onsdags så var jag på mammaträff på hedlunda, som vanligt.
Det var hel mysigt, as always!

Sen i torsdags så följde Jacqueline med mig och emelie på bvc, och nu väger Emelie 4870g och är 56cm lång hon börjar att bli stor min lilla flicka.
På kvällen så kom Izza, Jacqueline och Lucas och åt tacos med mig.
Vi hade det riktigt trevligt ska jag säga.

Sedan igår så vart jag bjuden på middag hemma hos Mamma, och där hade vi det hur kul som helst..
Fast det har jag ju alltid när jag är där och hälsar på.
Tyvärr så åkte Lucas tillbaka till västerås igen, det var väldigt roligt att du kom upp hit till kalla umeå och hälsade på.

Idag så kom Aije och Kim hem ifrån Kalmar
Och ikväll så ska dom tydligen supa.
Så jag och Emelie kommer bara att vara hemma medans dom är och är och super.
Sedan så kan jag ju gissa att jag kommer få hem en full Aije hit!
Alltid lika trevligt. NOT!!!!

Slänger upp lite bilder ifrån mammaträffen!

Fotograf: Linda och Ida





/Petra
Åsikter!
Postat av: jacqueline

kul med lite bilder på dig och emelie tillsammans :)

Kommenterat - 2009-02-28 / 23:35:28
Postat av: lovisa :)

Så himla söt :D

Kommenterat - 2009-03-02 / 10:41:31  | URL - http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Callin

gud så söt hon är :)

Kommenterat - 2009-03-06 / 16:57:24  | URL - http://calliin.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: