*5*

2009-02-01 / 02:49:17
Jadu lördagen blev inte som den skulle ha blivit.

Mari ringde och ville att vi skulle komma så fort som möjligt, för hon ville ha hjälp med en grej.
Sen for Jag,Aije och Emelie till Hemmakväll för att lämna igen filmerna vi hade hyrt i måndags, sen så gick vi upp och hyrde 3 nya filmer.
Jag vart tvungen och gå in på Åhlens och köpa dom 3 sista Irene Huss filmerna som jag inte har i min samling.
Men nu har jag dom ;)
Sen efter man kom ut från Åhlens så for vi och åt grillbuffé på Balders!
Det var ganska gott!
Efter att vi hade ätit färdigt så for vi på Coop och handlade lite och for sedan till mamma för att jag skulle lämna en liten alla <3-dag present i förskott.
Efter det så for jag till Jaqq och va hos henne en stund, såklart hade jag med mig Emelie oxå.


När man kom hem så ligger Aije och sover på soffan, vart tvungen och väcka han, för min 3-mening Monia och hennes kompis Sophie skulle komma och hälsa på, för dom ville se på lägenheten och titta lite på Emelie.

Och nu sitter vi här och försöker få henne att sova, hon total vägrar att sova.
Hon gäspar hur mkt som helst men vägrar att sova.
Vet ej vad jag ska göra :(
Tycker synd om min dotter...
/P
etra
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: