*14*

2009-02-09 / 02:32:09
Idag ska vi göra en massa saker.
Och jag hoppas att allt blir gjort imorgon oxå!
Aije ska klippa sig inför BB bilden som ska vara med i tidningen.
Sedan skulle jag behövt vara in på babyproffsen på mariedal.
Sen skulle jag vilja gå på stan en stund, hitta nå kläder till mig och sedan byta en body och ett par byxor som är för små för Emelie på lilla mirakel, så då hade jag tänkt byta till en större strl.
Sedan skulle jag behövt vara in på Af och lämna ett papper som dom ska ha..
Och senare blir det att fara på Ica Maxi och storhandla :P

Som sagt så blir det mkt att göra idag!

Emelie ÄLSKAR att åka bil!

Mamma och Pappa ÄLSKAR sin underbara dotter! <333

/P
etra

Åsikter!
Postat av: Jaqq

sötnöten ;P

Kommenterat - 2009-02-09 / 10:40:59
Postat av: Jaqq

btw, arbetsförmedlingen är skit!!!

Kommenterat - 2009-02-09 / 10:41:41
Postat av: Emmeli

Sötungen :)

Går det bättre att få på henne mössa nu också? ;P

Kommenterat - 2009-02-09 / 16:00:41  | URL - http://emmelih.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: