*23*

2009-02-23 / 23:44:58
Hmm i fredags så kom jacquelines syskonbarn Lucas hit enda ifrån Västerås!
Så vi 3 satt bara hemma hos mig och umgicks lite...

Sedan i lördags så for jag och emelie hem till jacqueline och va hos dom :)
Dom bjöd mig t om på middag riktig mysigt hade vi det..
spagetti och köttfärssås!
Sedan på kvällen så hade Jaqq fest i lokalen :P
Men jag var bara där en liten stund, det var nästan inga som hade kommit då så..
For sedan hem för att ge emelie mat, sedan kom sandra & Adde och hämtade mig och emelie för att vi for sedan till Petra som bor på röbäck för att se film och jag fick se och hålla i en massa rottis valpar...
Jag vill HA en rottis valp :P

Och igår (söndag) så va jag med Jaqq och Lucas mest hela dagen..

Och idag har jag och emelie varit hos mamma (mormor) och hälsat på hos henne medans pappa fixade min bil.
Då när han var färdig så for vi på Ica Maxi och handlade för jag behövde handla hem lite mat :D..
Köpte såklart hem semlor eftersom att det är fettisdag imorgon!
Beställde ju ett nytt bankomat kort förr förra veckan och idag fick jag mitt visa kort med eget motiv på..
Och såklart är det en bild på min vackra dotter!!!
Jag älskar henne av hela mitt hjärta!


/Petra
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: