*7*

2009-02-02 / 22:14:35
Nu ligger Emelie och sover, väldigt skönt för då kan jag hålla på med annat ;P

Jag hann inte göra allt som jag skulle ha gjort idag.
Det som vart idag va Barnens Hus, Boom och Ica Maxi!

Så imorgon ska jag på Arbetsförmedlingen, Gina Tricot och Lindex!

För sedan ska jag,aije och Emelie till mamma och fika, vart bjudna dit imorgon, det ska bli så mys.
Har saknat mamma jättemkt.
Sen nån dag nu i veckan så ska jag städa och plocka ut allt som finns i mina påsar och sortera vad som jag vill ha kvar och vad som ska slängas.
Måste ringa och prata med dom på Försäkringskassan nån dag nu snart...

När jag va på Ica Maxi idag så lämnade jag in min vinst som jag hade på Dubbeltrissen och tog 2 nya, får väl se om man vinner nått på dom :P

/P
etra
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: