*7*

2009-02-02 / 12:45:35
Nu snart ska vi ner till stan och shoppa lite!

Ska in på Gina Tricot och handla lite kläder åt mig själv, sen ska jag in på lindex och köpa kläder åt Emelie och köpa hårfärg till mig, det är verkligen dags att färga om håret, måste in på arbetsförmedlingen och höra hur jag ska göra med allt, sedan skulle jag behöva prata med dom på försäkringskassan om en del saker.
Sedan blir det att fara på Intersport (babyproffsen) och köpa refill till blöjboxen och när vi är klara där då blir det att fara på barnens hus och boom.
Och sist blir det att fara på ICA MAXI!

Så vi har ganska mkt att göra idag!
Åsikter!
Postat av: Jaqq

du vill inte gå in på arbetsförmedlingen idag kan jag bara säga dig :P

as mycket folk...

Kram på dig!

Kommenterat - 2009-02-02 / 16:14:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: