*9*

2009-02-05 / 00:33:52
Idag har vi på Mammaträff på Hedlunda det var väldigt roligt :), som vanligt.

Sedan så gick Jag,Emelie,Emmeli och Tuvalie en snabbis på stan, det var oxå väldigt roligt, det måste ju bara göras om..
Tog sedan bussen hem och satte mig vid datorn som vanligt :P
For sedan på Coop och handlade lite smågrejer som behövdes köpas hem.
Va ute en snabbis ikväll och träffade på Jaqq, så vid stod ute och pratade en stund, vart så kallt så jag gick in..
Imorgon blir det att fara ut en snabbis med pappa, ska försöka få tag på nå hallampor som man kan sätta upp, så det inte blir så mörkt här i lägenheten, sedan skulle jag behöva fara ner till stan och prata med dom på Af.
Sedan vid kvart över 2 då ska vi på Bvc med Emelie.
Undra hur mkt hon väger nu och hur lång hon är :P

Vi håller på att planera inför Emelies dop nu oxå, det kommer bli så roligt med allt folk som vi ska bjuda in :P.

lägger upp nå bilder jag tog idag då jag va på mamma träffen!

Emmeli håller i Emelie

Tuvalie är så söt!

/P
etra



Åsikter!
Postat av: Jaqq

ja, det var ju som lite små kallt... ;P

Kul att planera dop.. :)

Kram

Kommenterat - 2009-02-05 / 13:45:32
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: