*16*

2009-02-12 / 02:06:58
Idag vaknade jag utan röst.
Skulle egentligen ut och gå på promenad med Anna, men eftersom att min förkyldning inte hade blivit bättre så jag kunde inte följa med henne, och jag kunde inte komma på mammaträffen heller..
HATAR att vara sjuk!

På kvällen for vi till pappa för att hämta hostmedicin, så nu hostar jag inte lika mkt..
Vi fick låna hans xbox 360 oxå ;)
jävligt nice!
Imorgon blir det Bvc klockan 2.
sedan så vill jag gå på stan, men det lär jag ju inte få göra.
Kanske om jag är riktigt snäll med Aije :P

Nä om man kanske ska ta och sova lite nu, medans Emelie ligger och sover..

God Natt!


/Petra
Åsikter!
Postat av: Jaqq

söt bebisen! :)

Kommenterat - 2009-02-12 / 13:51:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: