*20*

2009-02-15 / 23:01:30
Idag har man inte gjort så mycket.
har varit på maxi och köpt bingolotter som jag har spelat ikv, sedan så va jag in på lindex för att jag skulle köpa tights till Emelie som hon ska ha till sin nya klänning som jag har köpt till henne.
Hon ska ha den på tisdag då vi ska till mamma (mormor).
Mamma fyller år då, så då blir det att äta en massa smörgåstårta och vanlig tårta :P

Så imorgon blir det att fara på församlingsgården i stan och boka kyrkan till dopet.
Sedan ska jag se om lindex i stan har tights som passar till emelie.
skulle behövt fara på banken också, för jag måste köpa en present till mamma!
MÅSTE in på socialtjänstehuset och till af oxå
Det SKA jag hinna med imorgon annars så blir jag ju galen...

/P
etra
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: