*22*

2009-02-20 / 01:02:34
Jag har inte bloggat så mkt dom senaste dagarna, har som inte haft tid och sedan så har man bara glömt bort.
i tisdags så tog man det lugnt på dagen, sedan på kvällen så for jag,aije och emelie till mamma (mormor) och åt smörgåstårta och vanlig tårta för att mamma fyllde år.

Sedan i onsdags så skulle jag på egentligen på mammaträff, men jag va så trött och hade inte orken till att fara dit. så jag va hemma ett tag och tog de lugnt, sedan så for jag,emelie och Jacqueline på stan och shoppade lite..
Följde sedan med Jacqueline för hon skulle jobba, och jag ville inte fara hem till mig.. för då så skulle jag säkert bara väcka aije!
När pojkarna hade farit så såg jag och Jacqueline på en skräckfilm som jag hade hyrt (Barnhemmet), den sög totalt!
Va ju inte ett dugg läskig!!!

Och det är inte bra, för han måste ha mkt sömn, för han och Kim for till Kalmar igår natt.
Dom skulle fara och hälsa på deras mamma.

Och idag (Torsdag) så har jag bara varit hemma.
Så nu sitter jag och Jacqueline och tittar på tv, sedan blir det väl att sova.
Emelie har sovit väldigt dåligt idag.
Hon har typ inte sovit något alls.. Stackare

Men nu sover hon så gott i sängen.
Så jag hoppas att hon sover hela natten nu, annars så får väl hon ligga med mig i sängen.
Då brukar hon sova så gött så! :D


Näe nu orkar jag inte skriva nå mer.
Kommer säkert att blogga mer imorgon ist, för jag är för trött nu att göra nått.

God Natt mer er alla bloggläsare!

/P
etra

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: