*60*

2009-07-11 / 23:48:13
Igår så kom Jacqueline,Anna och hennes son Emil, Pernilla och hennes underbara dotter Isabelle,Sandra,Andreas och Johan.
Tack för alla fina presenter jag fick av er vänner!
Sedan då alla hade farit så kom min moster Lena och hämtade mig och Emelie för vi skulle träffa på min mamma och lillbror.
Vi åt nämligen på Eastern Palace!
Gottgott!!!

Då när man hade kommit hem så var Aije här.
Snacka om att Emelie blev glad, men det kan jag förstå hon har ju inte sett han på 2 veckor.
Och jag blev glad över att han kom hem!
Men han kunde inte stanna länge för att han skulle fara och jobba.

Sedan så dröjde de inte länge förns Izza kom
Tack för den fina tröjan jag fick :)

Idag så kom pappa och fika och åt tårta..
av han fick jag pengar till att köpa en diskmaskin ;P
så då slipper man handdiska.
Vid halv 5 tiden så kom Mari och hennes mamma Maggan och hälsade på.
Det var roligt att ni kom och hälsade på :)

Ikväll så kom Jaqq en stund efter att hon hade slutat jobba.
Stod bara och pratade lite.

Jag är så stolt över min dam.
Hon har sovit så bra hela denna dag!


Mammas lilla älsklings raggare!

Åsikter!
Postat av: Anonym

min snuggelgumma! älskar er !!!!!!!!!

Kommenterat - 2009-07-17 / 21:56:20
Postat av: mariii

haha äre kim man ser i glasögonen lr? ;D hahah

Kommenterat - 2009-07-18 / 08:53:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: