*71*

2009-07-29 / 00:09:37
Tog bussen som gick 12:37 till stan va väl framme 8 minuter över 1..
Stod och väntade på att Pernilla och hennes dotter Isabelle skulle komma för att vi sedan skulle gå till fotografen Sandro och fota lite bilder på ungarna tillsammans :)

När dom kom stan och vi började gå till Sandro så träffade vi på Elle, Carro och Elles bebis Nova.. Men hon sov så gött i vagnen.
Vi höll på med fotningen i 1 timme och ojjj så roligt vi hade det :)
Sedan då vi var klara så gick vi till Lilla mirakels andra affär där dom har utförsäljning på barnkläder mm.
Emelie fick sig en matskål så söt ;P
Men dom tog ju såklart inte kort så jag hann bara ut ur affären så träffade vi på Elle,Nova och Carro igen :P
Så vi stod där och pratade lite..
Sedan blev Carro så kissnödig så dom vart tvungen att gå och jag sprang för att jag skulle ta ut pengar och såklart när man står där för att ta ut så kommer det en liten pojke som gav mig en ros och tiggde om pengar.
Jag HATAR sånt, och han gav sig inte heller.. Han ville att jag skulle ge han en hunka men det kunde han ju glömma.
Det stod på lappen som han hade med sig, att han va 6 år och va förlamad och tiggde då om pengar så att han skulle kunna opereras..
Men om han är förlamad så ska man väl inte kunna röra sig så som han gjorde. BULLSHIT säger jag bara.
tillslut så gav jag han en tia och sedan så gick jag tillbaks till pernilla och ungarna.
Sedan så gick vi till gubbdagis och köpte fotoramar som vi ska ha bilderna i :) dom har väldigt bra priser på fotoramar där :P

Efter det så gick vi bara och pratade en massa och hon följde mig till vasaplan för att jag skulle ta bussen hem och hon skulle på Great Eastern och äta middag med sin sambo.

Och när vi passerar konsum på östra ersboda så är det en mamma som ska svänga ut därifrån och hon har ungen i knänet då hon kör bil...
Är hon helt dum i huvudet?
Tänk om hon hade krockat och Airbagen hade blåst upp, då hade ju inte ungen levt..
Fattar inte att hon vågar riskera sin unges liv sådär..

Ajja nu blev det en massa skrivet, ska väl sluta nu och fortsätta se på filmen jag ser på datorn..
Bröllop och jäkelskap, jag bara ÄLSKAR dag otto i den filmen :P

Godnatt alla bloggläsare!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: