*72*

2009-07-29 / 23:18:40
Idag så har jag hjälpt Sandra och Andreas att städa ur deras lägenhet..
Det gick faktiskt väldigt bra.

Sedan skulle Sandra hoppa med Pugh halv 6 så då for vi dit och kollade på när hon hoppade.
Efter att hon hade hoppat klart så fick jag rida :) .
Gud vilken känsla, vill börja rida igen!!!!

Sedan så kom sandras mamma och hämtade oss och körde oss till lägenheten och vi fortsatte att städa medans vi väntade på att sandra skulle komma tillbaka ifrån stallet.

Sedan så blev emelie så trött så vi for hem.

Imorgon ska jag och emelie träffa på Elle,Nova, Pernilla och Isabelle på stan..
Vi ska sitta i Sf parken och ha en liten picknick :D det ska bli väldigt roligt.

Efter det ska pappa plocka upp mig och Emelie då ska vi fara till Elgiganten och hämta min diskmaskin..
Det ska bli skönt att slippa och handdiska ;D

Åsikter!
Postat av: Angelina

Sv, Den 8.e augusti :)

Kommenterat - 2009-07-30 / 19:12:31  | URL - http://anjjelina.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: