*73*

2009-07-30 / 23:12:33
Idag så va jag och emelie med Elle och hennes dotter Nova, Pernilla och hennes dotter Isabelle på stan och tog en lunch på stan och en massa prat i sf parken :)!
ojoj så roligt vi hade det..
Och Nova fick smaka banan och jordgubbspuré, det tycke hon va smasken även Elle tyckte det :P

Efter ett tag så va Elle och Nova tvungen att fara hem för att Elle skulle jobba så då följde jag med Pernilla till Gubbdagis för hon skulle köpa fler tavelramar.

Sedan så kom pappa och hämtade mig och Emelie så for vi till Elgiganten och hämtade ut min diskmaskin, sedan när vi kom till mig så kom Aije för att han skulle hjälpa pappa att bära upp den.

Efter det har jag varit på maxi och handlade lite, for förbi på kärnan och sa hej till Elle sedan så har jag inte gjort så mycket mer.
Just nu så ser jag på NCIS!!!! Kung programet..
Ska strax gå och lägga mig! börjar bli väldigt trött

Justja glömde berätta att jag fick ny kyl,frys och överskåp igår ;D NICE
Åsikter!
Postat av: Jaqq

fan va nice hörrödu! :)

du har som ett nytt kök :P

Kommenterat - 2009-07-31 / 09:52:12  | URL - http://alskadu.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: