*51*

2009-06-15 / 10:59:48
Goddag alla bloggare!
Igår så for vi till Harrys för att vi skulle plocka upp Mari.
Fick även säga hej till maris mamma, maris brorsa Erik och Eriks tjej Anna!
Dom ville ju se Emelie, och se hur stor hon hade blivit sen sist dom såg henne.

Sedan så for vi på Ica Kvantum för att vi skulle köpa bingolotter och barntandkräm..
Köpte först barntandkrämen, sen när man skulle köpa bingolotter så fick man stå i kö..
Jag fick könr 92 och han höll på med den kund som hade könr 77 :O Hallå!!!!

Sedan så visde det sig att bingolotterna va SLUT!
så då åkte vi till charlies kiosk på teg och där va de oxå slut, sen ica på teg slut där med, sen shell på teg och där sålde dom inte ens.
SEN så vart de Ica Maxi, Aije gick in men kom ut med inga bingolotter...
Satan så sur jag va...
Sedan när man kom hem till pappa så gick jag in i sovrummet för att ge henne mat så att hon skulle somna och sova lite, men det ville hon icket. Så vi gick ut till vardagsrummet där dom andra satt.. och vad ser jag på bordet?
Jo 2 BINGOLOTTER!
Då vart man glad igen :)
Jag vann 100kr och Aije vann oxå 100kr! nice price!

idag ska man fira jennika :)!
Åsikter!
Postat av: cicci

tävling på bloggen

Kommenterat - 2009-06-16 / 11:39:13  | URL - http://ciccimodel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: