*58*

2009-06-24 / 13:57:52
Igår så gjorde jag ett litet snabbt ärende på stan..
Sedan så körde pappa mig och emelie till mammas jobb, för att efter att hon hade slutat så gick hon, jag och Emelie och köpte glass på bubblan sedan så gick vi till Parken som är vid cykelbron..

När vi hade ätit klart så gick vi hem till Mamma och emelie somnade i vagnen .. Så det var väldigt skönt.
Mamma bjöd mig på middag, sedan så for vi till konsum för att hon skulle handla.. Men allt fanns inte där så då for vi på coop, efter de så for vi ut till staffan och umgicks med han...
När jag och Emelie hade kommit hem, så tog de inte så lång tid innan Jaqq kom hit!
Väldigt trevligt!!!

idag blir det en lugn dag!

byebye
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: