*46*

2009-06-10 / 11:30:17
Happ då var det ett tag sen man skrev här..

Kan förstå att vissa blir lite ledsna att jag inte har skrivit nått här..
För då har dom ju inget nytt att läsa.

I onsdas förra veckan så va Isabelle och Pernilla här mysmys.

Sen den 6 juni då Emelie blev 5 månader så va jag, emelie och mamma i robban hos mina mostrar för att gå på grunkor och mojänger. Väldigt trevligt va de..

Hmm igår så kom Mari hit och vi satt och snacka lite dynga som vanligt, sedan så kom Sandra efter att hon hade jobbat klart. vi bestämmde oss för att fara på Mcdonalds och köpa lite käk :P
Gottgott.
Sedan så for vi tillbaka hit till mig, och tittade lite på tv och snackade.
Sedan så kom Aije och ville hålla oss sällskap..
Justja glömde ju att berätta att vi hade storstädning här igår, min pappa och aije satt upp förvaringshyllor i mitt ute förråd. Min moster Lena va ute på promenad med Emelie, min bror Jim va och panta tom burkar och flaskor, medans jag och min mamma städade i min lägenhet.
Vart ett bra resultat!
Ohhhh mina nappar som jag hade vunnit har kommit nu ;D
Dom var så snygga!!!!
Hurra för mig..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: