*25*

2009-03-06 / 15:43:09
Sorry nu har jag inte skrivit på typ 1 vecka..

Förra söndagen då blev de bingolotto, och såklart så vann man inget.

Ojj får ju inte glömma och berätta att jag, jaqq, emelie och pappa for till Lycksele i tisdags för att hälsa på min 3-mening och hennes dotter elin.
Men först så for vi på dollarstore, eftersom att jag aldrig har varit där förut, så de va väldigt roligt..
Man fick väldigt mkt för pengarna...

sen i onsdags så skulle jag egentligen varit på mammaträff på hedlunda, men jag mådde inte så bra.
Så jag stannade hemma.

Igår va vi på stan och skrev på faderskapspapprerna, så det var väldigt skönt att ha fått det gjort.

Och idag blir det nog att bara vara hemma :)
väldigt skönt!
Måste ju berätta att min lilla flicka blir 2 månader idag :D! wiiiee
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: