*31*

2009-03-28 / 21:35:29
Idag så kom pappa (morfar) och hämtade mig och emelie nångång efter 12.
Då for vi på Ullas och hämtade alla smörgåstårtor..
Sedan så for vi på Nordendahls och hämtade blommorna som vi skulle ha i vaserna som vi sedan plaserade ut på bordet..
När vi kom till Församlingsgården så tog vi fram alla sakerna som skulle dukas upp på borden.

När allt va klart så for vi på Kärnan och köpte med oss mat, man blev väldigt hungrig efter allt slit på Församlingsgården.
När vi kom hem så tog de inte nån lång stund innan Aije kom innan för dörren..
Han och Magnus hade kört till sollefteå på morgonen med 3 pallar potatis.
Konsum i Sollefteå hade slut!! :P HAHAHAHAH fan vad jag garva åt det igår kväll då han berättade det.

Men men, Emelie somna innan 4 idag och sov till 8 ;D, så jag va glad att hon sov så länge på eftermiddagen...
Jaja, imorgon gäller det.
Hoppas att inget går fel!

Ajja nu måste jag ta hand om Emelie för hon sitter och gnäller i babysittern

God Natt folket!

/Petra
Åsikter!
Postat av: Jaqq

allting kommer att gå fin fint! :P

ses i morgon... :)

Kommenterat - 2009-03-29 / 00:15:41
Postat av: Emmeli

:) Jadu kanske i början på nästa vecka? :)

Kommenterat - 2009-03-31 / 16:58:33  | URL - http://emmelih.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: