*28*

2009-03-11 / 15:04:43

Hur bor du: 2rok med min dotter Emelie och ibland hennes pappa Aije
Brukar du komma i tid: Alltid, eller försöker iaf
Hur lång är du: 163
Kan du laga mat: Jodå nog kan jag de
Vad jobbar du med/pluggar du: Mammaledig
Vad har du på dig just nu: Linne, mjukisbyxor och tjocksockar
Har du någon fobi: Ormar
Hade du en bra kväll igår: Jodå det hade jag väl

Vilket är ditt senaste inköp: 1 jacka, 1 body och 2 par sockar åt Emelie
Din favoritdryck på morgonen: Multi
Var fick du dina senaste pengar ifrån: FK
Har du sovit i din egen säng inatt: Jodå alltid
Vad hade du sönder senast: Det minns jag inte ens
Vem snackade du med senast: Izza
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Ice Cube
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns ej
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vet ej
Någon jag stör mig på: Jodu
Intressen: Hästar, kompisar, shoppa
senaste person du kramade: Aije
Senaste person du ringde: Izza
Senaste person som ringde dig: Izza
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Har redan ett underbart barn :)
Längtar du till din nästa födelsedag: Somfan man blir ju 20 då ;D
Har rakat dina ben någon gång: Jodu
Är du sugen på något nu: Jo Cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: jadu 2-3 koppar
Använder du hudkräm: jajemen
Attraheras du av män med skägg: Näe
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: njaa de va ett tag sen
Röstade du i det senaste valet: nopp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Självklart
Vilken låt lyssnade du senast på: Minns ej
Har någon annan sovit i din säng inatt: Emelie
Vad tycker du är äckligt: Blodpudding och fisk
Har du pengar på mobilen: Abordemang

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: