*26*

2009-03-10 / 22:39:59
Igår va jag på stan en snabbis med Aije och Emelie.
Gick in på hm och köpte 2 byxor, 2 pyjamasar och 1 klänning till Emelie

Och idag följde jag med Jaqq till stan för hon skulle på AF..
När vi kom ner till stan så satt izza där och väntade på oss, för hon skulle följa med mig hem.
Efter det så var vi tvunga att gå in på lilla mirakel för att emelie va så grinig så hon fick en ny blöja och såklart mat.
När vi va klara så gick vi på apoteket för jaqq skulle handla där och jag köpte en nappflaska till emelie.
Sedan så gick vi på Kappahl och såklart så köpte jag mer barnkläder.
1 jacka, 1 body och 2 par sockar.
När vi va klara så gick vi till bussen och åkte hem.
Fast jag och izza hoppade av vid konsum för jag va tvungen att handla lite :P
Så när vi kom hem till mig så började jag diska och hon började med middagen.
Tyvärr så har hon farit hem nu :(.

Imorgon blir det att kanske fara på mammaträffen, men jag vill ändå följa med aije till sjukhuset.
För han ska röntgas!

På torsdag ska jag på ett möte, sedan på kvällen blir det nog att bara tare lugnt.

Och på fredag ( fredag den 13:de)
så ska vi på Bvc.
Det ska bli så kul att se hur lång och hur mycket Emelie väger nu :P..

Lördag och Söndag så ska jag bara tare lugnt..
va hemma och slöa.. SKÖNT!

/P
etra
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: