*30*

2009-03-26 / 20:44:20
Idag så har Pernilla och hennes dotter Isabelle och Emmeli och hennes dotter Tuvalie varit här hos mig och Emelie på fika :) , vi hade det väldigt trevligt..
Tack brudar detta måste ju göras om! Helt klart!!

Sedan så kom min pappa och hämtade upp mig och Emelie så for vi på Boom och handlade lite saker till lägenheten
Så det kommer bli fint här så småningom!

Imorgon så ska jag fara till Församlingsgården och hämta nyckeln till lokalen som vi ska vara i på söndag.
Jag börjar verkligen att bli nervös inför dopet.
Men det ska nog gå bra..
Det är så mycket som ska göras och planeras..
Sedan på kvällen så ska jag vara med Anna och hennes son Emil!

/Petra
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: