*41*

2009-05-15 / 10:38:16

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Aije
3. Hur lång är du? 1.63
4. Vilken var den senaste film du sett? Baby Mama
5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Bara så att du vet så har du glömt ditt snus här - Aije
6. Vem ringde du senast? Aije
7. Vad är helgens planer? Bara vara hemma och ta de lugnt :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag sms:ar mest
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du din mamma senast? Oj de minns jag inte men nog är de 1½ vecka sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå & Grön
12. När vaknade du idag? Kvart över 6
13. Har du någon gång hittat en katt? Nopp
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolorna jag har gått på!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jadu jag bor säkert kvar i den här skithålan till stad, har säkert jobb och en sambo säkert + ett till barn, för jag ska ha 2
17. Vad skrämde dig som barn? Monsterna under sängen
18. Vem fick dig att skratta senast? Aije
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Hur många kuddar har du i sängen? 4st
22. Hur många landskap har du bott i? 1
23. Har du spytt på nån nångång? Nopp
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det är olika, beror på!
25. Är du social? Ja
26. Vilken glass är din favorit? Gammeldags vanilj
27: Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpt mig ett hus!
28. Tycker du om kinamat? Ja!
29. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan såklart
30. Tycker du om kaffe? Oja!
31. Vad dricker du till frukost? Ingenting
32. Sover du på nån särskild sida? jag ligger på höger sida, sen ligger Emelie i mitten och Aije ligger längst bort :P
33. Kan du spela poker? Yes!
34. Tycker du om att mysa? Ja självklart!
35. Är du en beroende människa? Ja, det tror jag att jag är.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Uffe
37. Vill du ha barn? Jag har redan världens finaste dotter!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, spanska och teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nopp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, helt klart!.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och saker till Emelie.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någonsin mött en älg i skogen? Nopp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En glass.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det finns så många!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte nått ärr någonstans
47. Vad har du för ringsignal? Pokerface - Lady Gaga
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild? Inne på Toan på Lilja
51. Kan du byta olja på bilen? Jajjemen!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inget körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns ej
54. Läser du dagstidningen? Ibland.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nopp.
56. Dansar du i bilen? de va länge sen :P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet ej
59. När var du i kyrkan senast? När Emelie hade sitt dop 29/3-09.
60. Är du nöjd med din kropp? Näe.
61. Är du gift? Annars, tror du att du kommer gifta dig någon gång? Jag vill gifta mig, men inte nu.
62. Tror du ärligt att du kommer hitta din livs kärlek? Jag hoppas att jag hittar den nån dag
Åsikter!
Postat av: Jaqq

skön kommentar på fråga 15 :P

Kommenterat - 2009-05-15 / 18:46:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: