*42*

2009-05-16 / 10:36:08
Igår morse så upptäckte jag att Emelie´s tand håller på att spricka igenom..
Stora damen man har!
Och Mamma blir glad.

Sedan på kvällen så for jag och Emelie hem till Jaqq och hennes mamma och kollade på Talang 2009..
Det var mycket bra nummer idag, men det tyckte visst inte Bert, han är ju så negativ av sig...
Fan vad jag hatar han!

Sedan så blev Emelie så gnällig av sig, så då bestämde jag mig för att vi skulle gå hem.
När vi väl hade kommit hem så la jag henne i min säng och gav henne mat och då somnade hon, jag gav ju henne mat hemma hos Jaqq oxå men då vägrade hon att sova.

Men men det är väl så att "borta bra, men hemma bäst!"

Sedan kom Aije, han hade jobbat.
Fick köra ett paket till Maud Olofsson..

slänger in bilder på min stora dam :)!



mitt lilla charmtroll!


/Petra
Åsikter!
Postat av: cicci

guuuuud så söt!!!

Kommenterat - 2009-06-02 / 18:33:19  | URL - http://ciccimodel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: