*39*

2009-05-09 / 23:52:41
Ikväll så har min pappa varit här och hållit mig sällskap..
Skulle egentligen varit med Mari och vi skulle ha en tacokväll, men det blev inte så..
Så det får bli en annan dag istället.

Imorgon ska jag fara och övningsköra med pappa och såklart ska emelie med.
Sedan så måste jag förbi Ica Maxi för att köpa bingolotter.
För jag och Aije ska ju som vanligt spela!

På måndag så vet jag inte vad jag ska göra, har då inte planerat in nått än iallafall.

På Tisdag ska iallafall jag och Emelie fara till Pernilla och Isabelle och umgås med mina små gummsor..
Det ska bli så trevligt dricka kaffe och snacka skit :P 

Slänger in 2 bilder på dom sötaste ungarna i världen!




visst är dom sweet! <3<3<3


/Petra


Åsikter!
Postat av: nillis

Helt klart dom bästa ungarna i stan!

Kommenterat - 2009-05-10 / 14:41:02
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: