*38*

2009-05-04 / 21:34:58
Imorse så va vi på bvc för att väga och mäta Emelie..
Nu väger hon 5960g och är 62cm lång :)
Hon växer så att det knakar...

Efter det så for vi på nymans däck och köpte bultar som ska va på sommardäcken.
Efter det så for vi till Jysk och köpte en tvättkorg som jag har i sovrummet.. Blir en massa tvätt då man är 3 personer!

Strax efter 2 så kom min söta lilla gumma Pernilla med sin dotter Isabelle.
Fikade lite, sedan så gick vi till konsum för att handla potatisgratäng som vi sedan skulle ha till middagen.
Så till middag så åt vi fläskkotletter med potatisgratäng, Pernilla är en duktig kock! :)
 
Isabelle och Emelie va så söta tsm när dom låg på golvet + att efter att Isabelle hade vaknat så visade jag Isabelle för Emelie åhhh gud så glad hon blev över att hon hade vaknat :)

Gumman detta måste ju bara göras om :)
Och tack för kläderna som Emelie fick utav dig, super fina :D

Tack för en sån trevlig dag!!!

Ohh jag måste ju bara berätta att Jacqueline har kommit hem ifrån Östersund, snacka om att man har saknat henne :)!

/Petra
Åsikter!
Postat av: Jaqq

Jag har saknat dig och emelie med, jätte mycket :P

Kommenterat - 2009-05-05 / 12:11:57
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: